Vyšehrad

By ANNA - 25.4.16

Tak se mi nějak stalo, že jsem se během jednoho týdne dvakrát ocitla v Praze. Poprvé, ve čtvrtek, jsem prioritně jela na výstavu Lodě na vodě, takže jsem vlastně ani nic moc nefotila, i když bylo opravdu krásně. Kolem Vltavy se potulovalo spoustu kachen, holubů a labutí, tak jsem je krmila a užívala si sluníčka, protože podle meteorologů to byl poslední krásný den v týdnu. A taky že byl. V pátek to ještě šlo, ale v sobotu, kdy jsem do Prahy jela podruhé, už byla docela zima, což mi celkem rušilo plány. Do Prahy jsem totiž jela hlavně kvůli tomu, že jsem chtěla obnovit náš dlouho spící účet na Geocachingu. Vytáhla jsem i sestru a vyrazily jsme na Vyšehrad, kde jsme hodlaly luštit "mysterku" (pro "mudly" by se slušilo říct, že mysterka je keš, k jejímuž nalezení musíte vyřešit nějaký úkol). A tohle luštění nás (nebo alespoň mě) hodně bavilo. Prochodily jsme skoro celý areál a sbíraly indicie a nakonec jsme našly i samotnou krabičku s pokladem. Pokud taky hledáte, tak tuhle kešku rozhodně doporučujeme! Na Vyšehradě jsme pořídily i nějaké fotky, ale mladší sourozenec není na focení úplně nejlepší parťák, protože brzy "bude mít hlad" a "budou ho bolet nožičky." Jelikož jsem na Vyšehradě nikdy nebyla, chtěla jsem si vyfotit snad úplně všechno, ale prostě nebyl čas. Doufám, že se tam zase brzy vrátím, protože tam všechno kvetlo a strašně moc se mi tam líbilo. Z Vyšehradu jsme zamířily zase na výstavu, kde jsme nějaký čas strávily s rodiči, kteří tam vystavovali a odpoledne se pokusily ještě o jeden odlov kešky, který se ale nezdařil. Na výstavě jsme akorát stihly ukázku vodních formulí, No nevím, já bych se asi zabila. Co se kešování týče, celkem jsme za celý den vyluštily dvě mysterky, našly čtyři krabičky a dvě se bohužel najít nepovedlo, i když si myslím, že to nebylo naší vinou a někdo je prostě ukradl. Každopádně výlet jsme si moc užily a náladu nám nezkazil ani večerní déšť.





















A co vy? Byli jste někdy na Vyšehradě? Já tam určitě zase zajdu a ráda bych se někdy podívala na nějaké podobné místo, protože to tam na mě udělalo opravdu velký dojem :)

ANNA

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

With love, ANNA. Používá technologii služby Blogger.